Vacanțele de Anul Nou în Maramureș, promovate la Târgul Internațional de Turism de la Londra
Timp de patru zile, în intervalul 2 – 5 noiembrie, capitala Angliei a găzduit cea de-a 36-a ediție a târgului de turism World Travel Market, eveniment dedicat agențiilor de turism, dar și unor companii implicate în domeniul turismului. Sute de expozanți din toată lumea și-au făcut cunoscute ofertele turistice, unii dintre ei alegând să prezinte și aspecte culturale mai puțin cunoscute ale zonei pe care o reprezintă. Alături de țări precum Maroc, Emiratele Arabe Unite, India, Statele Unite ale Americii sau Costa Rica a fost reprezentată și România.
Mai multe agenții de turism din România au participat la Târgul Internațional de Turism de la Londra. Dacă unele dintre acestea au ales să promoveze circuite turistice și tururi ale principalelor orașe din România, altele au adus în prim plan pachete de ecoturism în satele săsești, variante de cicloturism prin Transilvania sau posibilitatea de petrecere a sărbătorilor de iarnă în Maramureș, o zonă bogată în tradiții specifice acestei perioade a anului.
Una dintre agenții le propune turiștilor străini un pachet de cinci nopți la un hotel de trei stele din localitatea maramureșeană Borșa, în perioada 29 decembrie 2015 – 3 ianuarie 2016, cu demipensiune, la un preț de 2.250 de lei pentru o persoană. Pachetul cuprinde petrecerea din noaptea de Revelion cu muzică live și colinde, petrecere festivă de Sf. Vasile în 1 ianuarie 2016, mâncăruri și băuturi tradiționale, acces la piscina interioară, dar și numeroase alte surprize.
Foto: Standul României la World Travel Market
(c) Adevărul
Pe lângă standurile la care și-au promovat țara și ofertele turistice, invitații la World Travel Market 2015 au avut ocazia să participe la numeroase conferințe și seminarii cu tematici diverse, precum „Călătorii de familie”, „Aventură”, „Turism culinar”, „Social Media” sau „Turism responsabil”.
World Travel Market London este unul dintre cele mai mari târguri de turism din lume, cu sute de expozanți, zeci de mii de vizitatori din toată lumea și vânzări de miliarde de lire sterline pe parcursul celor patru zile de desfășurare.